lördag 17 januari 2009

Jaja, men det känns ändå bra att vakna upp efter en cider 7.0 & tre starköl senare. Känns kanon för huvudet och för mitt svullna öga. Satt uppe länge och och prata om horor och knark. Vilken jävla samtalsämne killar har. Men jag gillar det! Sen att man blev lite berusad i sin ensamhet kan vi lika bra hoppa över, det är bara för pinsamt.

Lördag idag. Det betyder att man ska invänta folk och sedan spela poker. Man känner aldrig för det när man vaknat, men sen när man står framför speglen och ser en förädring på sig själv så blir det sug på gång. Idag ska jag vara så jävla onyttig så det finns inte. The last time. Onyttig ska jag vara, men inte såhär onyttig. Om någon dricker en cider, så ska jag dricka två. Om någon äter två chipsbitar, så ska jag äta fem, på samma gång!. Jag ska inte tugga. Bara svälja.
Fast innan allt det där sker, måste jag ta mig in till stan...igen. Fan vad jag hatar stan.
Om inget annat, trevlig lördagsafton !!

puss på insidan av låret/Lisette

Inga kommentarer: