tisdag 27 januari 2009

SHE TOOK THE MIDNIGHT TRAIN GOING ANYWHERE

Ett års dagen var en väldigt underbar dag, eller kväll som det blir. Vi gjorde absolut inget speciellt, därför blev den så underbar som man hade hoppats på. Bio och lite mat, samt godis. Precis som vi brukar ha när vi träffas och roar oss ute. Under ett år har det ebstått mycket av bio, så varför inte fira det med bio. Hurayy på bio kassan.

När jag fick syn på christoffer så hade han en rosa påse i sin hand som han gav till mig, en rosa påse med bebis fötter. tanken slog mig direkt: har vi blivit gravida?!
Ack ack nej, förklaringen löd såhär: det fanns bara de påsarna, en i blå och en i rosa. I påsen låg det gottis och typ världens roligaste bok i. Har tagit en massa bilder på innehållet, men mer om det sen.

Och så har man fått lönen, jaha. och vad ska man göra med den? inte ett skit tydligen, för man hittar inget att handla för. jag som brukade hitta allt möjligt! Nu är det bara omöjligt svårt. Så jag ger upp. Imorgon ska jag bara ut och ta det som jag vanligtvis brukar fix varje gång jag får lönen, år, naglar och....ja, skit saker. Jag pröva iof en jacka idag, ursnygg jävel till jacka. Kanske jag ska ha en sådan, så kanske jag slippe tänka på det när våren börjar känna sig välkommen. Äh, får helt enkelt se vad det blir av. Ska försöka fkusera på två dagars jobb och sedan pokerkvällen med en krydda av köpenhamn.


Jag avslutar med en liten trodelutt till låt och säger godnatt



/Lisette


Inga kommentarer: