tisdag 20 januari 2009

Föräldrar bara skriker och håller på! Usch, jag hade klarat mig så bra utan dom nu när jag är 20 år. Kan bli så riktigt irriterade på dem. När man är vuxen så får man ta hela smällen. "du bara sitter här!" - ja vad fan ska man inte göra när man har ont i ryggen? Vill ni jag ska måla om huset?

Imorgon ska jag vakna tidigt, göra mig ordning, hem till en vän, hämta saker, ut i stan och trala runt tills klockan blir 18.00 då glädjen kommer att slå mig rakt i ansiktet. Vad jag längtar!

Och ja, jag hitta min gamla favorit låt som jag fick nyss om igår när man kolla "a lot like love". Anna Nalick - breathe (2am). Det lugna versionen är bra. Men sen nöjer jag mig mer med en snabbare version (min favorit sen långt tillbaka) av Blake Jarell.




"2 AM and she calls me 'cause I'm still awake,
can you help me unravel my latest mistake,
I don't love him, winter just wasn't my season..."

/L

Inga kommentarer: