fredag 9 januari 2009

Då är det tid för mig att med stiga in i vår tuuuuuuunga blogg :) Den som inte gillar denna kan skita på sig.

Fredag kväll hemma i soffan i shorts och t-shirt är riktigt skönt efter en stessdag på jobb. Medans lisette är ute och sliter och drar in sin kosing så gav jag faktiskt Lets Dance en chans som hade premiär ikväll. Mest för att se Hasse Aro dansa, han om någon ska ju vinna. Hellre det än någon som Carl-Jan Grankvist , Någon friidorttare som jag aldrig sett eller Blondinbimbo.

Och nej tyvärr, jag blev inte frälst ikväll heller. De blev ett ständigt zappande och lite youtubande. Men så satt jag och tänkte på vilka som kunde ha ställt upp i nästa års Lets Dance , om dessa dansat nästa säsong så hade jag vart som limmad framför tv,n.

  • Peter Haber / Kung på alla sätt, Martin Beck och Rudolf i Sune kan det bli fel ?
  • Dolph Lundgren / Overkligt jag vet men ändå, tänk bara tanken.
  • Axwell / Bara för att liksom.
  • Kjell Bergkvist / Han e han liksom.
  • Lena Endre / Jag vet inte varför jag gillar henne men.
  • Carina Berg / Ingen särkild kommentar känns bara ok.
  • Henke Larsson eller Håkan Hellström / Man måste ju ha någn att hata.

Druuuuuuuuuuuh druuuuuh

Inga kommentarer: