lördag 17 januari 2009

Kallt ute och inga vantar. Att cykla ner till Burlövs Center i en tunn skjorta och sommarjacka var ingen bra ide alls känner jag, men hemma i värmen igen. Sen å andra sidan vinner man då på hästarna så så bryr man sig inte så mycket.


Lördag lördag lördag innebär pokerkväll hos lisette, eller ja en Pre-Pokerkväll, den riktiga pokerkvällen är om två veckor då gäller de. Ölen är i kylen och spriten ja, ja den e i skåpet än¨sålänge. Ekonomin är inte min bästa vän just nu, shit vad denna månad var dyr på tok för dyr men ja. De gäller att förfesta, stupa redan på förfesten och somna klockan 11 , de är en lyckad kväll. Sitter och läser lite pokerstrategier just nu, vilken roll runtbordet tar jag idag ? Andra gånger har jag noig varit passiv, men nej jag e Christoffer Lindhe. Mig ska folk fasa för, de ska vara oroliga att de sätter sin plats runt bordet på spel om de går in ien hand mot mig.

Sen en annan sak, såg han trollkarlen på femman som avslöjar (nästan) alla trolleritrick som finns. Visst är de kul att se men hur kul är de att se på någon trollkarl sen ? Jag menar jag fattar att han inte kan trolla bort två tjejer i en soffa, men jag tänker woooow hur fan gör han ? Låt mig ha den tanken och låt mig grubbla på de. Men nej jag kan inte släppa blicken från tv,n de e riktigt intressant, nästan så jag borde pröva ett litet trick. Vadå kungen ikväll så fall ?

Puss på gumpen! Christoffer

Inga kommentarer: