måndag 12 januari 2009

För första gången i hela mitt liv så har man så otroligt många saker att se fram emot, jag har aldrig haft de innan. Många bollar i luften mycket som ska fixas , sparas , överaskas . Det är så otroligt roligt och sen har man ett pirr i magen jag aldrig haft innan. Tror redan att detta kommer blir ett fantastiskt år. Vem vet de kanske bara kallas Kärlek?.

Innan detta året e slut ska/vill/hoppa jag ha
Firat ett år med en flickvän som man fortfarande e nykär i
Kollat in Tiesto
Visat lisette hur bra europeiskfotboll e
Styrt upp världens bästa 22 års middag/fest
Varit ännu fullare och brunare än året därinnan när vi kommer hem från rhodos
Lagt de tyngsta mixarna på mina spelare
Flyttat?
Poker-warmup i helgen ?
De var tomt på tankar, åsikter och synpunkter idag. Jag ska bättra mig. Ni kräver de va mig, jag känner de!
Jellybob Christoffer

Inga kommentarer: