fredag 9 januari 2009

Nej, fy fan vad trött jag är. Jag kunde knappt ligga och prata telefon precis. Och jag fattar inte varför egentligen. Här går jag och glider med ett glidar jobb där jag kan ha sovmorgon varje dag. Jag börjar 15.10 varje gång jag jobbar. Ändå gäspar jag som en gris. Men jag är nöjd över denna Fredagen. Speciellt nu när Lets dance har börjat. Av någon anledning får jag ont i magen av det pogramet. Jag får ont av många pogram som är totalt värdelösa. Nu ska jag inte prata lets dance när ett inlägg redan har skrivit om det. Men vi kan säga såhär: hade det inte varit roligare om personer som man inte man inte kan tänka sig se att dansa, vara med i pogrammet? Tex Anna Book. Har fått höra att hon har varit med i ett av säsongerna. Inte för att jag sett henne men det skulle vara mycket roligare. Tänk om hon skulle ramla. Kan ni se bilden framför er i slowmotion? Eller varför inte Dileva? Herregud. Anna book och Dileva, dansa tillsammans! Vilken syn.

Var va jag?...Jo, nöjd över fredagen. pengar kvar på kortet och det är egentligen dags för utgång. men njeit njeit (nej, nej på rysska kanske?) det sker inte. Man tar den första och snabbaste bussen hem och lägger sig. Jag spara nu 800 om inte mer, på att stanna hemma. Fyfan vad trist, men återigen...mycket bra!

Zzz/ Lisette

Inga kommentarer: