måndag 12 januari 2009

Jag har kollat Guldbaggen! Det är första gången jag gör det och jag kan väl känna mig lite bra över det hela som följer med filmvärlden lite. Fast man går på bio rätt ofta så det är klart att man hänger med. Fast det här med bio...det var ett tag sen nu, eller vad säger han?

Medans alla andra kan sitta och softa och dreggla efter Björn Tha man eller Johan Glans (som aldrig gör en besviken) så gör jag något annat. Jag leta efter Michael Persbrandt i pubilken och till sist hittar jag han. Han är inte snygg men han är inte heller ful. Och nu undrar ni säkert hur jag kan sitta och titta efter någon annan när jag har Christoffer? Ska han vara svartsjuk? Det 'är inte jag som står och njuter till Beckham när jag slår en pling i toalettstolen. Inte jag som kan dra en handtralla till Sensation. Hähä. Men i alla fall, där satt han och log och skratta åt Johan Glans. Sen fick han sin bagge med, guldbagge. Den passar han bra. Han klär i det.


http://www.filmweb.no/bilder/multimedia/archive/00092/Michael_Persbrandt_o_92319o.jpg

Men jag får säga att jag tappa lite suget på att glo på han efter bilderna som har släppt på han, halvnaken. han ser så sliten och halvgroggy ut. Inte ens han passar i det. Nej, jag tror jag ska lägga ner min manliga Lista för gott kanske, för alla ser kanske ut som drägg till slut. Finns bara en man som inte sviker mig....

/Lis1

Inga kommentarer: