onsdag 14 januari 2009

Lindhe & Kepp,s blogg ska såklart inte vara ett "offentligt-msn" mellan oss. Men ja jag vill bara dementera två saker. Svartsjuk blir man inte på Persbrandt, det kan man inte ? Alla killar skulle vilja vara som honom. Jag vill i alla fall vara det , fast inte helt bara lite smått som den kylan bara han har. Och ja jag drar en och annan handtralla till Sensation än, jag har inte släppt de. Både till och från jobb idag hade jag sensation i min ipod. Jag ser fram emot fler sensation.

Alla känner altid någon som kör taxi eller så. Jag känner med en nu! En afrikan, som kör svart. Min arbetskolegas man. Han har erbjudit mig att han ska vara " Your driver lindhe, your driver" han kan jag ringa när som, var som, hur som. Menar jag känner ju honom. Synd bara att han inte kan några gator. Han hittar till slagthuset men hittar han från Arlöv/Oxie ? En sak e säker, farre ska han aldrig få köra hem, då kommer han aaaaldrig hitta ut.

/ Han som alla vill vara!

Inga kommentarer: