torsdag 29 januari 2009

Men herregud, en bit av mitt liv ska försvinna. Slagthuset ska stänga ner, visst ja gtror nog att någon annan tar över men ändå. Slagthuset känner mig lika bra som min högerhand, kan nästan gå där i blindo. De e faktiskt ganska tungt men jag klarar mig nog.

Hur som helst så har man alla sina tankar på pokerkvällen på lördag, som kommer bli storslagen. Det vet jag redan! Ska bli så otroligt roligt och jag längtar något otroligt. Hoppas bara inte lisette har hunnit byta namn till Van Buuren innan det liksom. För ja då, då vet jag inte!

Första träningspasset igår, det satt som det skulle. Skönt var det iaf, sög i benen som fan när jag kom hem. Har inte rå tränat på flera år så de ska bli skönt att komma igång helt och hållet, lisette fick tydligen med tag i sitt idag. Det känns bra! Vem vet blir kanske ett pass imorgon på allt ?

ge mig heeeeelg sosse!

/ C

Inga kommentarer: