fredag 23 januari 2009

Neeeaaajj jag tycker inte de är gay att vara en "fikabrush" jag är gärna de, förlåt mig boys men jag ser faktiskt fram emot många långa timmar / kvällar att sitta där med något gott att dricka och äta. Lisette är detta bättre än bio tro ? 'Eller vad yrar jag om vi kan ju kombinera såklart.

Lovar att de blir mer av detta, vi ska på http://lindhekepp.blogspot.com berätta för er, våra kära var de är bäst fika i malmö , i sverige , för malmö e sverige, malmö e världen. Vi ska, svär!



Skor, vi är ett par skor nu helt plötsligt, tycker de är otroligt dystert att vi blev ett par tofflor, jag menar mer stil än så har vi väl ? Jag hade blivit gladare om vi hade fått bli en morgonsko, eller varför inte ett par flipflop? Men herregud nej, ett par tofflor de är hårda tråkiga o alla ser likadana ut. Men då vet jag att jag ska kalla alla mina vänner som har förhållande och träffar sin älskade två gånger i veckan, de e tofflor de med. Nej för mig är de sandaler, jag är inte så kall. Jag tar inte sånna ord i min mun. Tofflor, brrr usch!


Högertoffeln ChrisTOFFEL

Inga kommentarer: