torsdag 8 januari 2009

Nytt år och ny blogg? Jag säger då det. Mycket action. Sådant gillar vi. Nu kanske man kan kontrollera sin stavning och kanske till och med vara mer vågad än vad man brukar vara? För Blogg ska väl spegla sin insida med alla ord och skit man bär runt i sig. Åsikter och tankar. Men glöm inte att det som kommer komma från denna bloggen inte enbart är åsikter. Utan för det mesta fakta. Vi kommer grunda en mur full av fakta. Vi kan bli älskade och vi kan bli hatade. och medans folk älskar och hatar oss, så kliar christoffer sig mellan benen och jag i röven. Det kommer bli intressant och väldigt roligt.

Vi har valt att skriva en blogg tillsammans. Jag skriver för mig, christoffer för sig. varför inte en tillsammans. kan vi dela samma säng kan vi dela samma blogg. Vi har samma intresse både i sängen och i bloggen. Dags att visa övriga det.

Puss på insidan av låret/ Lisette & Christoffer (mest av mig, lisette)

Inga kommentarer: