söndag 11 januari 2009

Självklart förstår jag att när man e på semester så är allt mycket bättre, så som jag och lisette älskade gyrosen på Rhodos. Vi åt och åt och åt. Ta mig på orden vi både älska och frossa i det.


Idag vaknade vi upp i Oxie lite försent för en frukost, så vi fick ta något i stan innan fröken skulle bege sig till jobb. " De säljer ju gyros på möllan, JAA De tar vi ". Vi möts i dörren av att kvinnan står med en cigg i munnen, varför vi går in det vet jag inte egentligen men ja hon tvätta händerna. Och neeeej, usch de var då inte gott. Och jag vägrar tro att just de var ett skit ställe, för de finns inte så värsta många gyros/grek ställen i malmö. Och detta har funnits där länge. nej vi gilla verkligen inte de, men visst vi åt upp den bara för att liksom. Vi e inte de som e de :)


Antingen fylls kroppen av lyckliga känslor när man e på semester så smakar den likdadant eller så suger de pung i malmö. Vi gör ett nytt försök i sommar iaf!

Fantastiska Lindhe & Kepp

Inga kommentarer: