tisdag 21 juli 2009

Tips om Göteborg ?

En helt fantastisk liten resa närmar sig dag för dag för mig och Lisette då vi ska till Göteborg och vara så kärleksfulla som det bara går :) Hotell och allt är spikat och vi har ju såklart lite planer tillsammans och jag försöker leta upp lite småsaker i smyg med såklart. Lite hemlighetsfull får man vara eller hur ? Men såklart blir det Liseberg, vad annars liksom ?


Men vet ingen något annat att tipsa om ? Kom nu inte med Paddan eller Universeum. Något speciellt som kanske inte många vet om men som kanske just du har vart på eller känner någon som vart på något grymt place! Kul och se omkring liksom.


Men jag längtar så oroligt mycket just nu, och om sanningen ska fram så har jag tänkt på det hela dagen på jobb nästan och direkt jag kom hem efter maten så gick jag upp och googlade Göteborg och satt och lusläste de flesta sidorna, jag vill göra det till en speciell resa för lisette. För mig är den speciell redan. Jag hade kunnat sitta på hotellrummet i en vecka och bara titta på henne. Hade varit jätte speciell för mig liksom! Så kräsen är jag haha, ni fattar var jag vill komma!


Men har ni tips så säg till! Ni kan vinna LindheKepps autografer på ett nyckelband i säsongensfärger. Unikt! hahaha


// Christoffer

Inga kommentarer: