lördag 11 juli 2009

Mini Semestern över, stora med snart!

Hemma från Varberg med familjen som inkluderar lisette sedan en lång tid tillbaka och mormor & morfar. Som Lisette berättat att de blev Ullared där man hittar allt liksom til ingen peng, jag kom hem med ett par rosa strumpor och massa godis det ni!

Fun City ett äventyrsland i varberg som ska vara ganska stort och populärt. Ett ställe vi åkte till för de kunde vara kul för min lillebror som är 10 år liksom. Vi följer med för att komma ut liksom, tillslut hade vi nog ganska kul ändå och kände oss några år yngre. Men tyvärr är de så som alla andra svenska äventyrsparker att de får de att framstå så mycket bättre än vad de är, med hjälp att missvisande bilder och fakta. Förutom Liseberg :)

Men får vi barn någongång är de säkert en jätte bra grej att besöka! OM! Men de var fantastiskt att ha med sig lisette på din lilla turen och de tycker mina föräldrar med, sjukt glad att man har en flickvän som älskas så oehört av min familj!

Och för var dag som går så känner man klumpen i magen bara blir större och större eftersom jobb närmar sig, och att jag varken får ha semsester samtidigt som lisette eller planera en semestertripp med henne hur jag än vill gör mig både frustrerad, besviken , ledsen och arg. Men så är de med chefer som pratar högt och lovar mycket. Nej usch! Besviken är jag, kommer bli tunga veckor!


// Christoffer

Inga kommentarer: