söndag 26 juli 2009

Girls Night Out!

Mötte upp danny och pish igår hemma hos danny där vi drack lite öl och spelade fifa 09 och sjöng för fulla muggar. Ni vet killar! Samantha slöt sig också till gruppen! Tänkte bara ta de lungt sen åka och träffa lisette när hon slutat jobba. Men alla övertalade mig att vi skulle övertala lisette att också sticka ut för då hade jag med andra ord ingen att sticka till för hon var ju med ute! Och ja, jag vet inte vad de sa till henne men något sa de som gjorde att hon kom iaf. Lite nyfiken är jag. Lisette gör sig lika vacker som altid och kastar sig in i taxin och möter upp mig med entourage på Taph Thin där det även trillat in lite fler vänner. Öl och drinkar sänks med en väldig fart!
Vidare till breeze och skakar rumpan natten lång medans lisette står och ska dra in storkovan på Blackjack bordet tyvärr blev det inte så. Slutade med en proppfull kasse mat från max och sätter oss i en taxi som vi åkt med massvis med gånger innan så man slipper säga var man ska. Vi sitter och pratar och skrattar åt kvällen. Hem äter, skrattar ännu mer sen däckar! VILKEN LÖRDAG!
// Christoffer

Inga kommentarer: