onsdag 1 juli 2009

DENMARK & THE PARK

I måndags blev det danmark och det var underbart och väldigt roligt. Vädret såg inte så himla roligt ut i början men efter några timmar blev det riktigt varmt. Och aldrig mer ska jag gå i kavaj när solen lyser så som den ska göra om sommaren. Dåligt val av mig! Men det va rätt härligt att gå på Fields i så många timmar. Åtta timmar eller sex? jag minns inte, däremot vet jag en sak...sova med fötterna högt up samma natt annars så blir dom svullna, vilket dom är just nu! Tror jag pratar både för Christoffer och mig.



Igår så blev det möta upp Anna och Lilla Adnan i parken. Mycket gott snack och några burkar öl så var man på gång igen. Han är så tyst och så liten så man blir nästan helt till sig när man ser honom. Förutom min gudson så är han den sötaste. Han har hår på huvudet som en kung med!




/LISETTE

Inga kommentarer: