torsdag 16 juli 2009

candyshop

Så kan man kalla det. Komma hem från en svettig dag från jobb så är det verkligen candyshop att komma hem. Sitta med datorn i famn och leta efter låtar ännu en gång är inte heller fel. Man börja där man slutade, så att säga. Några chokladbitar och sen är man trött. Ska egentligen vara tvärtom, men inte för mig. jag blir vrål trött.



Åt melnon och lite vitchoklad på jobb idag. Finns inget godare än melon när det är varmt och svettigt. Vi satt ute och åt, vi kom alla överens om att det är för himla tråkigt att sitta inomhus. Har suttit i den trånga och illaluktande lokalen i snart två år. När man kommer hem så luktar man bara LOKAL! Men idag luktar jag mer solstråle och svett, bara för att man suttit ute. Hähä.
Det bästa med melon och vitchoklad är att de går så bra ihop, tillsammans i munnen. Men va försiktig för har man inte stor mun är det risk för att man tappar allt på sig och smutsar ner hela sin vita tunika. Eller så är man bara så smart så man äter melonen för sig och chokladen för sig. Så smart var inte jag!

/LISETTE

1 kommentar:

Jaquelen sa...

Men vad jobbar du med när du jobbar så sent? Jag har alltid nya storyn i huvudet och tänkte att nu ska jag ta och få ner de på papper ;P
/Jaquelen