tisdag 14 juli 2009

Före & efter!

Har nyss varit på möte med jobbet. Alltid lika tråkigt och det kommer det alltid vara. Finns inget värre än att ta sig till jobbet när man är ledig. Fast yadda yadda... inte det jag ska prata om!

Jag stod innan och glodde framför speglen. Glodde efter någon skillnad på mitt hår. Jag leta och leta och började tvivla. Lagt ut så mycket pengar på mitt hår och så är det ingen skillnad? Nu senast jag var och fixa håret så visste jag varken ut eller in. Va det ljusare eller bara min hjärna som inbilla mig. Sååå, jag gick in på datorn leta upp bilder sen jag var mörkhårig och tog en bild nu när jag är några steg ljusare. Och visst, det är skillnad. :)



/LISETTE

2 kommentarer:

Randy sa...

Det är jättestor skillnad =) Ser somrigare ut med ljusare hår =)

SVENSKK sa...

Klart att det är skillnad! Du är fin på båda bilderna. Men jag vet nog vad du menar.. så fort man har gjort en förändring med håret så vill man göra något nytt. ;)