onsdag 15 juli 2009

Natti Natti

Tittar, lyssnar och njuter och lägger huvudet på kudden och bara drömmer mig bort någonstans där musik är lag och Swedish House Mafia liksom styr kungariket eller något. Kan inte slut lyssna på den låten för tillfället. Kolla in den , den visar prov på vilka fenomenala producenter de är och de verkar ha en viss kärlek till Bikinitjejer med ser det ut som haha! Håller tummarna att någon av de dyker upp på Sensation, alla tre känns waaay to much!

Dags för sängen, trött som en säl är jag och jobb närmar sig. Men de tänker man inte på då man hade en väldigt trevlig kväll igår med familjen och lite gäster där såklart lisette var med. Som jag lurade upp på mitt rum i sängen klockan 12 med baktanken att hon skulle somna. Ett, två , tre och de gjorde hon. Hur enkelt som helst, 12 timmar senare vaknade hon upp glad som en speleman.

Nu orkar jag inte skriva mer, måste engagera mig mer här på Lindhekepp .

Godnatt // Chrtistoffer

Inga kommentarer: