måndag 6 juli 2009

ALOTS TO DO AND I LIKE IT!

Usch ja, mycket kladd blir det inte i bloggen men man har många bollar i luften nu faktiskt. Det är mycket man ska göra och det älskar jag! JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DET! Jag kan inte bara sitta stil och bara ta det lugnt, jag måste göra något. Det är då jag också uppskattar den lugna dagen jag får ha när den väl kommer. Nu jobbar jag och på onsdag-torsdag är jag ledig. Då ska jag få äran att följa med christoffer och hans familj till Varberg och ullared. Jag har inte varit på något av ställena så det ska bli riktigt roligt! Jag tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på kläder jag handlat in, samt smycke och skor. Tänka sig va! Men bloggen vill inte idag med mig så det får enkelt vara tills imorgon. Nu ska jag sova.

Godnatt, mates!
/LISETTE

1 kommentar:

Randy sa...

Tack så mkt =) Ska försöka matcha den på nåt coolt sätt. Jag gillar grejerna dom har på nätet men inte i butikerna. Har du beställt deras grejer på nätet nån gång? =9