lördag 18 juli 2009

Bling- Bling!

Inget bling bling ännu men det känns som det när man kommer in i mitt rum. rent. behövs bara fammsugas. Fast det är fredag. det är bara luffare som dammsugar. Eller nej just det, dom äger ingen dammsugare! huhu, på topp! fast väldigt elakt på topp. Om denna kvällen kommer sluta bra!

Solen tittar fram, lite sådär faktiskt för jag svettas alltid då. Inte bra! men det ger en en glädjeskutt, solen ger en bra energi, det visste ni redan. Och bra vitamniner! Vitaminer behövs ikväll!

Idag ska jag och christoffer till influttningsfest hos sara. Det är bara Nina och sara vi känner där. Vi kommer dricka, dricka och dricka.. men vad händer sen? Absolut inget. Vi kommer leva så billigt ikväll så det ryker om oss så bra vi är! Och vår present, ojojoj! Den är sjukt bra. Eller ja det får vi hoppas i alla fall.

Nu ska jag dricka läsk och kanske övertala mig själv om att dammsuga!
/Lisette

Inga kommentarer: