söndag 12 juli 2009

Är din partner otrogen ?

Som sagt så åkte jag hem till lisette inatt efter jag hade en liten kväll med boysen. Men när jag vaknar så ligger hon inte i sängen när jag vaknar till. Första tanken var såklart att hon var på toa lite snabbt så jag sätter mig upp och bläddrar igenom en av hennes tjejtidningar och jag fastnar i den så¨glömmer bort tid och rum. Efter en kvart insåg jag att hon inte var på toa, letar lite snabbt och hittar henne i hennes systers rum och man anade det värsta.

Och så var det, jag hade lekt brottning i sömnen och inte lämnat en enda centimeter åt henne i sängen så hon gjorde det enda rätta, gå! Tyvärr haha :) Usch kan man vara så jobbig i sömnen också ?

Och när lisette nämner all reklam som visas på MTV. Vi satt en slndag kväll och titta på MTV och där kom den " Är din pojk/flickvän otrogen ? Ta reda på de! " Och ja det gjorde vi, så vi tog upp mobilen och skickade iväg allt som man skulle. Första sms,et dumper ner " ´Har din partner tittat på sin mobil två gånger den senaste timmen ? Om JA skicka JA till nummer bla bla bla " haha så efter den första frågan så kände vi direkt vilken seriös nivå det låg på så vi struntade att skicka. Vilken fråga haha . Sinnes, sen att man typ betalde 20 kronor per sms var ju ganska sinnes det med.


// Christoffer

Inga kommentarer: