tisdag 21 juli 2009

Hard work work!


Home, sweet home. Hemma efter att man fått jobba över, mat i magen och lite fix och trix med sina snus-torra fötter. Inte nöjd ännu. Det saknas bara sömn, sen är det upp tidigt imorgon. Min gudson kommer vara här. Innan hade jag kanske inte gillat det så mycket för jag har nästan aldrig vetat vad jag ska göra, men nu har jag faktiskt planerat två heldagar med han. Blir det fint väder blir det att vara ute. Jag ska försöka så gott det går i alla fall. Han är lite blyg den lilla sarvlen, men efter lite godis är man världens bästa! Eller...blir det luft, natur och enbart frukt? Näääh, inte när det gäller tant Lisette.

usch, säg inte att jag kommer vara tant Lisette? Passar det mig? är det my style? My bling-bling? Nja, tåls att tänka på.

/Lisette

3 kommentarer:

Candy sa...

Vilken fin frisyr. =)

Svar: Tack, vad kul att du gillar det. Ja, jag tycker också om att diskutera. Och om jag inte förstår hur någon tänker eller menar frågar jag. Vissa verkar dock inte kunna ta det och därför blockerar de en. Tycker det är fascistiskt gjort! Vill man av någon anledning inte diskutera ämnet mer kan man väl skriva det istället? =S

LINDHEKEPP sa...

SV:

Tack ska du ha! :)

Exakt, och det känns nästan som hon inte hade en åsikt utan mena bara på "att det verkligen är så, kvittar vad andra säger så är det verkligen så!" och då är det bara fel. Då ska man inte ens börja skriva en diskussion i sin blogg om man inte kan hantera argument som därefter kommer. Som du sa, lika bra att skriva det eller så skiter man helt enkelt i att svara.

mamma sa...

söt bild på dig *tant Lisette*
hahahaha....
*lovar*
tant passar dig inte!! *L*