onsdag 15 juli 2009

Att koppla av...


usch, hemma nu efter en...jobbig dag på jobbet. Eller ska vi säga kväll/natt! Man är hemma sent om nattan nu för tiden. Bussen åker konstiga tider och man måste vänta längre. Det gör nästan ont i mig att åka hem just för det är så jobbigt med alla bussbyten man ska göra. Skönt att bara komma hem och koppla av. Det får man göra när man är ledig med. Igår blev det vin och drinkar i Arlöv. Christoffers Familj hade gäster och så var man självklart bjuden. Det var roligt och god mat blev det med. Tyvärr var man alldelses för seg för att sitta uppe länge. Klockan slog bara tolv och då kändes det bara som man ville somna, vilket jag gjorde med. Fick lämna det fina sällskapet och bege mig till sängen. Känns som man ska koppla av rejält i helgen, när man är ledig och allt.

/LISETTE

2 kommentarer:

Jaquelen sa...

Usch va jobbigt å jobba så sent!
Ha det bra
/Jaquelen

SVENSKK sa...

Jag hatar också busstiderna. I och för sig hatar jag bussarna över huvudtaget men i alla fall.. Busstiderna är ju katastrof nu på sommaren. Går såå sällan.

Och du.. just ja.. när du lägger upp bilder med "ram" runt. Gör du dom i photoshop eller? kram