lördag 11 juli 2009

nu han kommer hem till mig...

christoffer har varit ute och tagit några drinkar medans jag jobbat lite sen kommit hem och läst en usel tidning. han bestämmer sig för att bryta mönstret. han följer inte med ut. han kommer hem till mig. kan man ha det bra va? Nog är han allt lite snurrig efter alla drinkar, men vad gör det? han somnar snabbt och det innebär att jag också gör det, muhaha.

Huvudsaken är att han kommer hem till mig. han vet vart hans plats är om inte hemma. utan att låta nedlåtande eller som en häxa i förhållandet, tvärtom! Det är bara så underbart att veta och få höra helt spontant: nu kommer jag hem till till, älskling!

/LISETTE

1 kommentar:

Randy sa...

Man måste låta dom få festa själva och bara säga, ha det så kul! Då saknar dom en och vill komma hem, haha =)