tisdag 21 juli 2009

Första jobbdagen!

Första dagen sen semestern var lång, tråkig , ångestfylld och sorgsen. Tankarna gick som vanligt för mig " För en vecka sen gjorde man det och de och de ..... " Ni vet! Men tänker om man tänker så då blir jobbet dock inte mycket lättare! Ännu en gång suger de rejält att inte ha semester tillsammans med lisette. Men men vi får göra det bästa av situationen antar jag! Men visst fått ner ännu en kille från vår andra butik på Spångatan så de blir tre boys nu man får prata med så fort man kommer in i fel tankebana eller bara saknar :)

Semestern flög iväg. 4 veckor kändes som några dagar. De två första veckorna var de bästa på hela sommaren utan tvekan. Då satt men ena dagen i solen med lite god mat och dricka på Bo01 med lisette, andra dagar sprang man runt på fields i köpenhamn och avslutade sommarkvällar på Tivoli med en glass, spenderade underbar tid med lisette, man firade midsommar i underbara i oxie med underbara människor, träffat anna och hennes urgulliga stan och vart med på deras shoppingturer och parkhäng, dansat skorna av både mig och lisette sommarkvällar i stan och bara vart en bra pojkvän, tror jag!

Resterande två veckor bjöd på fotboll, varberg , ullared och lika mycket partaj. Men hör och höpna inte en enda biovisning men det ska jag allt sätta stopp för. Nästa vecka kräver jag att få gå se två filmer :)eller ja kräver och kräver, önskar kanske ? Då ska jag också ta med lisette på Malmö - Aik.


Spelade ni inatt ? Kunde ni lägga biffarna på grillen ?

// Christoffer

2 kommentarer:

annette sa...

hoppas att det gick bra på din första arbetsdag min lille svärson *L* man kommer snabbt in i gammla banor igen *hihi*

LINDHEKEPP sa...

Svärmor! Det gick faktiskt ganska okej, tråkigt tråkigt tråkigt men de släpper väl snart :)