tisdag 7 juli 2009

är nagellack och fjärilar mitt nya beroende?

Finns inget härligare än en lagom stor tunika. Passa riktigt bra till shortsen i alla fall.
skjorta/tunika: CUBUS

Cubus har det mesta och ibland hittar man bara bra grejer hos dom. Som jag gjorde denna gången. ursnygga shorts som slutar precis ovanför knäskålen och en underbar kjol! Helnöjd!
Kjol & Shorts: CUBUS

Mitt nya beroende är inte armband längre, utan också fjärilar. Det bästa som finns och också det vackraste. Nagellack följer alltid med mig hem så fort jag är i stan.
Nagellack: depend Fjäril halsband: Glitter (SALE)

Vad jag längtat efter svarta skor! Svarta ballerina. Det finns inget snyggare faktiskt. Såg dessa i danmark och trodde verkligen inte Sverige skulle få in dom på sin HM. Tänka sig så fel jag hade.
Skor: HM

Inga kommentarer: