måndag 20 juli 2009

480 Minuter!

Ja mycket mer har jag inte kvar av min semester ca 480 minuter i skrivande stund då klockan strax passerar 01:00. En semester som verkligen inte blev som den var tänkt då den var tänk i grekland med min underbara Lisette men när allt bara skiter sig på jobb så finns de inte mycket att göra. Jag går på mitt jobb igen och lisette går av sitt.

Känns tungt och jätte tråkigt. Jag ska iaf ta en vecka så vi kan ägna ännu mer tid åt varandra och åka till göteborg t.ex :) Som jag ser fram emot så oehört fantastiskt mycket just nu! Det kommer bli guldklimpen denna sommaren. Mer om jobb och semester imorgon!

Malmö Malmö Malmö. Spelar 0-0 mot Halmstad ikväll på ett dyngblött stadion där malmö radar upp målchanser, frilägen , skott ja kalla det vad man vill men skulle kylan funnits där eller målet var 5 cm större så hade malmö somnat med en 3 - 0 seger men men. Så är de ibland väl ?

Drog dock en rolig slutsats, malmö har inte vunnit sen i början av maj. Matchen mot Djurgården hemma som de vann med 2-1 som råkade vara Lisettes första match. Antingen bar hon på en förbannelse eller så behöver de bara henne igen. Jag tror lätt att det är det sist nämnda så bra så bra som hon är så.

Inflyttningsfesten hos Sara gick jätte bra vi hade jätte trevligt medans lisette sitter och svär på finska till ett par finska tjejer som var på besök i sverige. INTE bra! Men jag hade lisette med mig hela kvällen ut på bar rundan på stan! Den kvällen kunde jag inte behövt henne mer! Du är fantastisk älskling! Hon är det bästa som finns!

Nu blir de sista natten på semestern och imorgon är man mitt inne i skiten igen. Natti Natti!



// Christoffer

Inga kommentarer: