fredag 10 juli 2009

Hemma från varberg - lillsemestern!

Efter att ha jobbat Måndag och Tisdag så blev det en liten semester till Varberg med Christoffers Familj. Vi skulle stanna vid ullared för att handla lite och det var bara bra för min del, jag har aldrig varit på ullared. Därefter skulle vi stanna till hos en av familjens Lindhe släkt som flyttat till varberg från Oxie. På Onsdag morgon skulle vi till FunCity där det erbjöds vattenland och karuseller. Jag hade det underbart skönt, det blev som en liten lill-semester kan man säga. Jag fick mycket på ullared både till mig och familjen hemma i Oxie som satt och vänta huhu! Sen va Funcity riktigt roligt, även om det inte va så mycket för oss i 20 års åldern och uppåt. Men det var roligt att ligga och sola under plast-palmerna. Det kändes som man var i Rhodos igen!
Jag saknar det, speciellt att man fick tillbringa så mycket tid med christoffer. Det roliga va med hela resan att Familjens släkt som vi övernatta hos bodde som sagt i Oxie. De har tre barn, två söner och en dotter. Den ena sonen kände jag först inte igen när jag fick se han på bild men därefter slog det mig. Han gick ju i min klass på Högstadiet !! I två år!! Världen är allt bra liten! Det var väldigt överasskande. Så överasskande så jag kände mig nere en stund. Jag gillar inte sådana överasskningar. Varför vet jag inte, men efter att man sovit igenom en hel natt i en svettig säng med en svettig christoffer så vakna man upp och tänkte att man bara var löjlig som tyckte det var jobbigt! Sinnes roligt egentligen.

Men, det slår inget gentemot denna lilla resa. Nu har jag fått tillbringa två dagar med Familjen Lindhe och det är inte samma sak som att tillbringa två dagar hemma i Arlöv. Det är lika bra, men det är en helt annan känsla. En bra känsla såklart! Nästa gång blir det att Christoffer firar en lill-semester med Familjen Kepp!

(Klicka på bild)












/LISETTE

2 kommentarer:

Randy sa...

oj vad skumt =) Men är du sån som åker allt?

LINDHEKEPP sa...

Ja, nästan på allt. det får bara inte vara för, för mycket snurr. Men jag åker väl om jag får en utmaning från någon annan :P