onsdag 22 juli 2009

Jag hade ju iaf Axwell ?


Hoppar av bussen från ännu en seg dag på jobb, eller ja jobb kan det kallas jobb om man sitter och fikar typ 4 timmar om dagen ? Riktigt skönt är det att sitta och ta det lungt på jobb ibland men inte för stunden. Finns inget att göra så det enda vi gör är att sitta. Vet inte hur många burkar Loka jag har druckit idag. Drog iaf den kloka slutsaten att om man klunkar en Loka Citron snabbt så smakar de Mojito. Hahahah!


Men tillbaka där jag var hoppar av Bussen med en råååååååå mysig låt med Axwell(GUD) Men efter ett tag så känner jag mig för i fickan på min hoodtröja av en slump. Känner att den känns väldigt tom, inser snabbt att mina solglasögon trillat ur fickan när jag hoppat av. Ångest första tanken!





Springer upp till bussen igen och kollar om de ligger där men ack nej. Går hem igen och bjuder familjen på diverse svordomar under hela maten! Stackars de! Ringer skånetrafiken där en stenpantad kvinna inte fattar vad jag vill ha fram av det hela och ber mig kolla hittegods imorgon. Men tanken jag hade var att jag precis hoppat av bussen att de kanske kan ringa upp bussen för de måste ju ha en aning om vem som sitter och kör eller ? Men de arbeta inte på det sättet.



Mitt sista försök var att hoppa på nästa buss och kolla om de låg kvar eftersom min buss oftast bara åker och vänder i staffanstorp sen tillbaka men ack nej igen. Hade bytat buss och chaufför jag gick iaf back ändå och titta där låg de inte. Trist som fan är de. Älskade de glasögonen , men som sagt de kan ligga på jobb men det känns inte som de är så. Riktigt störigt är det! Men men jag hade iaf Axwell i öronen då känns det lite lättare. HANDLA NYA!

Hoppas det går bra för Lisette när hon passar sin gudson så hon lär sig ännu mer tills det är dags någongång för oss att få fram en liten tjockis. Och LISETTE du var otroligt vacker i din blommiga :) Ser fram emot att se den på!

// Christoffer

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA, jävla nörd, hur stor är chansen och hitta dig på nybloggat.se!??

// Jesper

http://kepp.blogg.se

LINDHEKEPP sa...

hahahah jesper jesper :) Nej du den chasen är inte stor. Ska bli ett sant nöje läsa din blogg!

annette sa...

synd att du inte hittade dina solglasögon som du tyckte så mycket om!! men du kanske kan hitta nåt liknande! :)

kram
svärmor