söndag 12 juli 2009

NU är det min tur att vänta

Då är det jag som sitter här spänd av förväntan. Lisette sitter på bussen hem till mig efter en lång arbetsdag. Jag förbereder med lite mat till henne och något sött hon kan äta efter med mig. Sen får hon ju mig såklart :) Älskar att sitta och vänta såhär, har fortfarande det där " pirret " i magen när jag vet att hon ska komma. Nästan lite magiskt. Ni vet man tittar på klockan två gånger i minuten bara för att se om de snart är dags att fixa håret gå ut och möta skönheten!

Ge henne lite mat, sen blir det att sätta på något roligt att titta på och somna till eftersom vi båda är ganska så slitna känns det som, imorgon får vi hitta på något kul så vi kan aktivera oss.

Snaaaaaaaaaaaaaart kommer hon. SNABBA DIG!

// Christoffer

Inga kommentarer: