måndag 6 juli 2009

SENSATION I KÖPENHAMN 31 OKTOBER


I Torsdags när jag stod och städade mitt rum innan lisette så lyssnade jag på ett av mixtapen från Sensation i Köpenhamn förra året och jag längtade verkligen verkligen tillbaka . Fick nästan lite gåshud. Går in och tittar då och då om de kommer tillbaka till Köpenhamn och idag så sa de bara PANG. Den 31 oktober är det dags för Sensation i Köpenhamn igen. Temas i år heter " Wicked Wonderland " . Jag ringde och frågade lisette direkt om hon var sugen, självklart var hon det. Extra speciellt är de för lisette som har en för kärlek för fjärilar. Titta på bilden och där ser ni årets scen är en stor enda fjäril. Lindhekepp kommer att ta över hårt! IGEN! Fan vad vi längtar! 31 Oktober - Parken - Köpenhamn. Nu hinner vi fixa kläder i tid!
// Christoffer

Inga kommentarer: