onsdag 29 juli 2009

Ett litet stänk av färg.

Det blev ikea igår. Jag ska handla EN MATTA! EN MATTA!! Men tyvärr, så blir inte fallet. man går runt på Ikea och tänker att man kan ha det, det skulle vara fint, varför inte lite färg i rummet? Och just så blir det med. Jag handlar och handlar. Wow säger det och jag har en full ikea påse att bära på. Nya sängkläder, nytt täcke, nya kuddar eller ja kuddfodral, Doftljus och en ny matta. Mattan skulle jag ha i svart men det fick bli vit. haha, jag gick och tänkte på felix (vår hund) hela tiden. han har samma färg på sin päsl och den är lika fluffig och mjuk som mattan. Och min första tanke var "oj, Felix när han är död!" - jag har fortfarande ångest av den tanken, men så dum är man! Fint blev det i alla fall och felix har inte tagit illa upp att någon annan päls grej har tagit över mitt rum.





[LISETTE]

2 kommentarer:

SVENSKK sa...

Vad fint du gjort! :D

Randy sa...

Åh vad fint det blev & vilken mysig matta, en sån vill jag också ha =)