fredag 24 juli 2009

En helg till...

Nu är det bara en helg till. Sen har jag semester i tre veckor. Tre veckor! Det är helt sinnes. Jag kan knappt fatta det. Jag får ingen betald semester men denna gången tänker jag inte på pengar. jag bara tänker på hur skönt det ska vakna upp varje dag i tre veckor utan att känna att jag måste göra mig ordning för jag ska till jobb, eller att jag kanske måste jobba över för vi har mycket att göra så jag måste ta den sena bussen. jag kan inte riktigt förklara hur skönt det kommer kännas. Kanske tänker jag för mycket nu men jag vet faktiskt inte hur det ska kännas. Jag har inte haft semester på väldigt länge. Även på sommarloven har man jobbat. Men då ville man verkligen. Jag säger inte att jag inte vill jobba, men nu är det de enda jag gör. Innan hade jag något att gå tillbaka till, tex skolan. Men nu har jag inget mer än jobb att luta tillbaka mig med. Därför ska jag försöka komma bort så mycket som möjligt. Jag ska inte ens åka förbi det !!

Hoppas helgen går blixt snabbt!

/LISETTE

2 kommentarer:

louise ewing sa...

hej. har du något träningstips som du kan dela med dig av till mig? -roliga träningstips, bra musik att träna till osv. tacksam för svar.
puss/louise ewing
www.louiseewing.blogg.se

mamma sa...

bara idag o imorrn kvar nu ju *L*
glädjer mig för din skull gumman.
du behöver det!

kram

*love you*