onsdag 21 oktober 2009

Såg slutet av Fråga-Olle Dokumentären som handlade typ om sexlivet utomlands. I detta fall var de på Sunny Beach bulgarien som har krökstämpel 100 % och 17 års-stämpeln är säkert lika hård. Men skit samma. Fy för tusan vad äckligt och slitet de var. Alla unga dräggiga fulla och helt gone. Sunny Beach lockade verkligen inte en till de. Visst jag har varit väldigt full många gånger och blir det säkert igen så jag är inte felfri men detta var annorlunda. Såg någon annan detta som kan ge mig lite gensvar ?

Bulgarerna i fråga verkade att ta ganska lungt på det hela och förstod att de billiga spriten och känslan att vara långt från hemma gjorde att folk inte kunde hantera det så de sneade totalt. Synd jag missade hela, får leta upp reprisen. Hade vart intressant att se alla.


Tacka vet jag Breeze!

// Christoffer

Inga kommentarer: