fredag 2 oktober 2009

HEJA RYSSLAND


Precis kommit hem från jobb. Tugga och svalde en halv kebabpizza som mamma hade beställt. Gott var det. Har tvättat av mig smink och lagt på nattkräm. Jag hoppas mina nya krämer gör huden lite bättre än vad den redan är. Kan inte bli sämre dock.

Pröva min nya mössa igen ikväll. Jag prva den innan jag gick till jobb och var fortfarande lite osäker på den. Men desstu mer jag tänkte på den desstu mer börja jag gilla den ännu mer och efter jag provat den ikväll så tror jag nog att jag förr eller senare kommer att älska den. En pälsmössa (inte äkta päls) är nog rätt fint ändå. Jag slängde iväg ett mms till christoffer och inlede det med texten "heja ryssland", jag tänker på ryssland när jag ser den. Eller så hör jag mammas röst i huvudet när hon väl får se mig i den som lyder något såhär: "men hallå Lisette, vad gör smulan på ditt huvud, ta ner henne därifrån omedelbart!". Den är kanoners vilket som. Nu blir det säng. Godnatt.

[LISETTE]

2 kommentarer:

mamma sa...

hahahaha,,,skrattade så tårarna rann när jag läste om din mössa ;) för innan jag läste texten om smulan så var det precis det jag tänkte...*tankeöverföring* det där *L* men när man väl ser att det är en mössa och inte smulan som ligger på ditt huvud så ser den faktist riktigt fin ut :) och söt är du oxå i den o de är ju det som e *huvud*saken så klart att du ska behålla den!

kram mamma

my junkyard - life, love, laugh - street, style & passion sa...

haha jag skrattade med. jättefin mössa, jag ska köra på min så kallade "björnfitta" i vinter. du kanske vet hur dem ser ut!? (mössa med öronlappar fodrad med päls) Varför heter det björnfitta egentligen? :)

sv: ja visst såg det läbbigt ut. jag blev skitskraj att jag skulle råka dra bort mina ögonbryn i samma veva.