onsdag 7 oktober 2009

Gårdagen i all sin ära.

Att möta upp Christoffer i stan för att sedan handla in chai och äta en halv frusen kanelbulle är aldrig fel. Speciellt när kanelbullen är riktigt god frusen (eller så var jag bara vrålhungrig). Vi tog några steg ner till möllan (maskot) och satte oss till rätta och beställde in det läckraste vi kunde hitta. Jag ryggbigg och bea. Christoffer fläskfile med rödvinsås. Vår kväll var sluten av goda ting.
Efter maten beställde vi in drinkar och vi fortsatte beställa in fler efter tiden. Vi prata, smsa, rata ännu mer och smsa ännu mer. Christoffers bästa vän Danny höll oss sällskap i våra mobiler tills det var dags för oss alla tre att gå och lägga oss. Och Nina höll mig sällskap för en stund med en massa frågor ang Sensation White och allt hände via sms. Tänk vad en mobil med sms kan göra. Mysigt och skönt. Alla tankar bara försvann och man fick nya tankar att tänka på. Jag vill göra det fler gånger. Och jag tror Christoffer också vill det.

Och så är det lite konstigt med det är med alkoholintag, man blir som en liten kanin. Ska hoppa överallt och snuurra runt. Hoppa på Christoffer, hoppa i sängen. You name it! Bra eller dåligt? Preeeeeetty gooood. och det roliga med det är att man blir så förbannat hungrig. jag ville ha min korv! och tänk er Christoffer i denna situationen, han var säkert väldigt snabb i huvudet och tänka "du kan få min". Men jag tror han lät bli. Jag ville i alla fall ha korv. Men det hann vi inte för vi missa bussen och hemma fanns det inga tillbehör till korven så jag fick lägga mig utan. Men Christoffer, jo han fick tag i en macka och lite kaviar, sen var han nöjd. Jag fick lägga mig hungrig. Undra vem som fick min korv istället?

[LISETTE]

Inga kommentarer: