onsdag 7 oktober 2009

Bacon is Good for me!

BaOj vilken gårdag. Helt fantastiskt som lisette säger. Bara hon och jag sitter och pratar om allt mellan himmel och jord. Vi berättar små hemligheter för varandra. Lite roligt eftersom vi snart vart tillsammans i två underbara år. Önskar gårdagen aldrig tog slut´och att denna dagen aldrig började. Inget vidare att stiga upp idag mega seg och hela familjen kepp ligger och sover. ( Det snarkas från varje rum ).

Och nu känner jag mig nästan 110 % säker på vad jag ska ge Lisette när hon fyller 21 nästa månad. verkligen och jag är nöjd. Men ni vet hur det är, man tvekar ändå. Jag vill ge henne det bästa i hela världen. Men jag kör nog på magkänslan faktiskt.! De kommer bli skit bra!


// Christoffer

1 kommentar:

svärmor sa...

ska du ge henne öronproppar eller?
hihi...