fredag 30 oktober 2009

MAKE UP STORE VS. THE BODY SHOP



Godmorgon. Min dag börjar allt tidigare och tidigare för varje dag som går. jag har varit uppe ur sängen redan när christoffer beger sig till jobb. Tror det är vid åtta tiden. Är så yr den tiden så jag vet faktiskt inte. Men lika bra att vara uppe nu för imorgon blir det tidigt tidigt tidigt!

Igår var jag inne och handla lite i stan. Jag köpte mig en ny foundation och en kräm som gör oljig hy matt. Köpte dock inte från Make up store denna gången. Jag tänkte faktiskt testa någon annan och se vad det ger för resultat. Jag trivs redan rätt så bra och någon större skillnad är det inte, men det är många små saker som gör en foundation.

Faktiskt har jag svårt för smink ibland. Jag får alltid fel och jag blir sällan nöjd. Därför får jag stå lite extra länge framför speglen ibland för att rätta till och fixa. Det är inte alltid lätt. Så nu ska jag gå på jakt efter bra smink. Varje månad ska jag testa nytt. Men det är klart, hittar jag något jag blir riktigt nöjd med så kommer jag stanna där. :)



Och igår bestämde jag mig för att köpa en foundation på The body shop. Har inte hört något alls om deras smink eller produkter överhuvetaget och ibland är det egentligen bäst. Nu ska jag prova några dagar och sen så får man allt se vad man bestämmer sig för.

[LISETTE]

1 kommentar: