onsdag 14 oktober 2009

En udda runkning.

Christoffer smsa till mig att jag ska kolla femman. Jag kollar femman och där går det just nu fråga olle dokumentären. Vi smsa varandra och så om pogramet. Vi älskar det just för att det är händelser inom det sexuella som inte är sig riktigt likt. Det är något nytt och det är framförallt stora diskussioner för både mig och Christoffer (mamma sluta läs!).

Men i kvällens pogram så trodde jag nästan att jag skulle börja gråta av skratt. En man går hem till folk för 500kr och står rakt upp och ner och runkar inför åskådare som har beställt detta. Min tanke var först, vem beställer det? Men sen så sa den här mannen något som fick mina fördomar att försvinna "Om folk beställer hem strippor så kan folk beställa hem någon som runkar", inte ordagrant men på ett ungefär. och ja, mmhm..jo det får man acceptera helt enkelt.

Han var ganska gammal och inte alls så attraktiv som man tror när man först hör om en man som ska runka hemma hos dig för 500kr. I mitt huvud så föreställde jag mig en lång kille, solbränd och stenhårda muskler både på rumpa och mage. Sen föreställde jag mig hur han skulle börja med det. En strippdans som sedan gör så att han till sist lägger sig på golvet och drar lite....

Mannen som kom ut var då tvärtom allt det jag föreställde mig (och kanske åskådarna med). En man runt 40-50år (såg inte ansiktet så jag fick bedöma på kroppshållningen, om man nu kan göra det?), kula till mage och lite hår på ryggen. Han tog några danssteg men det var inte mycket. Sen börja han göra sitt. Han höll på i 45sekunder. Jag kunde inte låta bli att skratta. Inte åt honom, inte åt det han gör utan utan åt hela situationen. Jag är den som börja apskratta bara det är pinsam tystnad. Och här, här var det pinsam tystnad och jag såg verkligen hur åskådarna höll sig från skratt. Lite fnissar var det allt, det hörde jag. Jag är chockad, för hade jag suttit där så hade jag gapskrattat, eller apskrattat. Vad som nu passar bäst. Christoffer skicka sms till mig med texten "jag dör hahaha".
jag tror jag dog med honom också.

Åskådarna var unga. Dom var runt min ålder så jag vet inte vad dom förväntat sig riktigt. Kanske inte detta och det visa dom klart och tydligt. Varför vi skrattar vet jag inte. Det är ganska udda och det är väl just det som är ganska sinnes. Men kan en kvinna tillfredställa en man så kan väl en man tillfredställa en kvinna, på detta sätt, eller?

Det jag försöker säga är att det inte är fel och inte orätt. Vi alla tänder på olika saker. Vill någon beställa hem en man som står i vardagsrummet och drar i sin lilla pilleville för att sedan komma i en papperskorg, för 500kr, så är det helt enkelt upp till dom.

Jag skriver detta bara en gång till mina vänner: glöm tanken, inget sådant på 21års dagen. Dessutom blir mamma galen om jag skulle låna hennes papperskorg. Ikea flyttar just nu så jag tror inte det finns fler papperskorgar i min färg.

[LISETTE]

Inga kommentarer: