onsdag 14 oktober 2009

DAGENS VUXENPOÄNG.

Jo, godmorgon, godeftermiddag. Vi kan kalla det vad vi vill. Klockan är för mycket för båda kännas det som. Har inte sovit mycket i natt. Det tog tid innan mina ögon täpptes igen och när jag vakna insåg jag att det var inte många timmar jag sovit. Lika bra att gå upp. Somnar man kanske tidigt sen. Ska åka med föräldrana sen och hälsa på bigbrother in landskrona. Yepp, yupp, yapp. han ska också ha en liten present.

Jag undrar om det är nu vi börjar med vuxenpoäng? Vi är inte så speciellt förtjusta i att fylla år längre och dom som fyller år, våra nära och kära, dom får självklart en present men det är ingen big deal av det. Är det vuxenpoäng? - såfall vill jag aldrig bli vuxen.

[LISETTE]

1 kommentar:

Caroline Küller sa...

Trappor är för äldre! Åh ja!

Jag har en kompis som flyttade dit nu i veckan på obestämd framtid. Hon älskar London så ni kommer säkerligen göra det med!

Kom förbi Oslo!

Caroline Küller