tisdag 27 oktober 2009

Lockiga håret.

usch, inte sovit speciellt länge i natt. Tankarna svänger och har sig. Kunde inte riktigt glädjas ordentligt åt mitt jobb när jag kom hem. Men jag ska göra det idag. Om jobbet berättar jag mer ikväll. Det är verkligen en stor sten som har släppt från min mage. Jag är lite säkrare och självförtroendet har ökat. Som sagt, en hel bok om om det kommer ikväll.


När jag vakna upp så titta jag mig själv i spegeln. Vad är det jag ser?
Mitt hår såklart. Det första jag lägger märke till. Det är inte rakt som det brukar, utan det är lockigt och fint. Jag undrar vad som har hänt i natt med mitt hår.

[LISETTE]

2 kommentarer:

mamma sa...

Tjaaa...kanske som du håller på att bli gammal eller nåt? för då brukar man få en massa konstigheter *L*

jayne sa...

Oj... gammal... får man lockigt hår då menar din mamma... då är jag UNG då..ehhh mycket ung eftersom mitt hår alltid är rakare än ett spik.. (INGEN skruv!!). Himla vackert var ditt hår.. höll det sig?????
Ja du... katt och bajsprat.. vi försöker viska.. hålla för öronen.. hmmm..
Nej.. vi försöker ta det lugnt. Jag vill så gärna att det ska gå bra för sonens skull.. han älskar sin katt... (och våra andra).. och är så go mot den... värsta pappan.
Vi är ett segt släkte så.... i värsta fall får man väl leta upp någon som kan prata med djur...????
Hm...
ha det gott.. vilka gulliga rader din pojkvän skrev om dej!!!!