fredag 2 oktober 2009

Förtrollande Torsdag.

Satte mig ner och försökte skriva mina tankar om gårdagen som verkligen var förtrollande. Men satt och tittade igenom gamla inlägg och då har man skrivit " en av de bästa dagarna någonsin / bästa söndagen någonsin " och liknande. Och ja precis samma sak hade jag tänkte skriva idag då jag insåg att lisette aldrig slutar att överraska mig positivt. Vi slutar aldrig med att överträffa varandra, överträffa våra kvällar ihop. Vi kan verkligen göra typ ingenting och få de till det finaste av det fina. Förstår ni?

Så bra var gårdagen om man ska försöka få ut den i ord. Kyliga kvällar har även sin charm kan jag tycka.

Blev även en Snake-Bite igår , Möllans egna lilla pärla. Det är ett glas med en halv öl och en halv cider som man toppar med grenadine. Lite speciell, riktigt tung att få ner kan man tycka. Inget man hets dricker dricker direkt, det sköjlde vi ner med en White Russian & en Screwdriver. Mumsfillibabba.

Jobba lördag, behövs det säga mer ? Kollar ni idol?

// Christoffer

1 kommentar:

annette sa...

hahaha...njaaa...jag ska tänka på saken svärson!! ;)