torsdag 8 oktober 2009

Natti Natti

Torsdagkväll/natt och fredagen är inom räckhåll för mig. Bara en arbetsdag kvar. Sitter och läser om Herta Müller som var Nobelpriset i Litteratur. Förutom äran så har hon nu blivit en ännu mer känd författare som kommer sälja slut under bokreor landet igenom och 10 miljoner rikare , jo jag tackar!

Som sagt fredag imorgon. Guuuuld! Min älskade lisette kommer hir så det blir världens bästa fredag som de brukar bli med henne, en liten tradition vi har nu nästan att hon fäljer med hem och äter taco med familjen.

Och gratulera min bror som fick ett nytt jobb idag. Eller fick ett kanske man ska säga. Hoppas bara det leder till fast. På posten jobbar han , eller ja rättare sagt Citymail. Men här hemma går han under Gustav Svensson, ni vet tjuckisen i Svensson Svensson som är brevbärare. Som istallerade in en mjukglassmaskin i personalmatsalen " är magen glad är kroppen glad ". Låter nästan som lisette.

Detta får avsluta min torsdag. Puss på er mina änglar!

// Christoffer

Inga kommentarer: