tisdag 20 oktober 2009

Fult blir snyggt.

wöw, vilken dag. Har varit i stan och letat efter vita kläder. Inte något i närheten. Det blir väl att bleka detta året igen. Det ska nog gå bra i alla fall. Jag hitta andra saker i alla fall. Som inte var lika vitt. Tvärtom. Färg överallt. Hitta en tunika på HM och den var så gräslig så den blev snygg. Gick och tänkte på den en timme tills jag bestämde mig att jag skulle ha den.

snygg va?! Har skrivit det innan: men fula kläder är snygga kläder!
Från: HM


Från: Gina. Är lite kär i leopard. Trevlig jumper. Från: Gina


[LISETTE]

2 kommentarer:

mamma sa...

Mmmm...gottigt!!! mer kläder att låna med andra ord *hihihihihi* och sååå ful var den inte, men för ett år sen så hade du tyckt att den var gräsligt tantig! men nog fin till jeans och även till svarta tights.

ha en skön dag på jobbet ikväll.

puss
mamma

my junkyard - life, love, laugh - street, style & passion sa...

jag håller med din mamma, fin tunika som du nog kommer kunna bära upp fint med hennes förslag :)

i presenten fanns ett halsband med ett hjärtbelock. han visste precis vad jag ville ha min baby - ett smycke som jag kan bära med mig hela tiden som får mig att tänka på honom den tiden han inte är med <3

tack för att du delade med dig av din åsikt angående vaccinet. men du tänker alltså inte ta det fast du kommer vistas i en miljö där du är extra utsatt?
jag ska ut på praktik i vården om två veckor så på så vis känner jag mig jättesplittrad. hade jag bara varit i skolan hade jag förmodligen varit säker på att helt enkelt inte ta det.