fredag 2 oktober 2009

En magisk torsdag.

Det blev en fin torsdag igår. En riktigt fin. Jag träffa upp Nina, vi gick till Entre och leta lite kläder till henne. Vi åt, prata och samtala om allt och inget. Vi prata mycket om Sensation just för att vi leta kläder till det. Om vi längtar!! Kommer bli en sinnes kväll det där.

Efter lite umgänge med Nina så var det dags för att mysa med Christoffer. Och mysa är bara förnamnet av vad vi gjorde igår. Vi åt gott, prata, gick promenad och frös ihjäl oss men det var härligt! Jag minns att jag tog mig själv på ansiktet och kände hur kallt det var och jag kunde ärligt säga att jag älska det. De senaste gångerna jag tagit mig på ansiktet har man svettas och lidit av värmen. Jag är lite glad för att det är över. Det saknas bara stövlar och vinterskor!

Senare på kvällen gick jag och Christoffer till Möllan och besökte Maskot. Vi tog några öl och samtala ännu mer med varandra. Så otroligt skönt och härligt. Christoffer sa att vår fredag är en torsdag. Ja det är det, vi jobbar denna fredag och när ska tiden finnas till. Skönt var det i alla fall.


Christoffer fick inviga sin fina jacka igår med från wesc och den passar han verkligen. Han är riktigt snygg i den. Och om du vill veta vad wesc logga är för något så kan du läsa det här.
Jag finner det ganska intressant för jag har aldrig vetat om det, bara tänkt på att det är en udda logga.

Och sist men inte minst var jag tvungen att kolla våra skor. Christoffers och mina. Vilken skillnad. Mina är storlek 39 och Christoffers är storlek 47! tro mig, bilden på skorna ljuger lite för det ser verkligen ut som Christoffers converse ska äta upp min sko. Jag skrattar så.


[LISETTE]

1 kommentar:

mamma/annette sa...

haha...så söta era skor va tillsammans *L* och fin jacka christoffer har köpt! *TUMMEN UPP*