fredag 9 oktober 2009

ÄCKLIGA PAR?

Idag ska jag hångla upp Christoffer och dra lite i hans hår under tiden, mitt på stan! (okej mamma...sluta läs.. NU!) På de sättet så kan man göra folk irriterade för att dom avskyr när man står och hånglar mitt på en öppen gata där det går folk! "OHMAAAJGAAAD! dom är äckliga!".

Ursäkta? Vem är äckliga? Ett par som älskar varandra och vill visa sin saknad för varandra. Måste man leta upp ett litet hörn för att gömma sig bara för att inte äckliga människor som inte tycker om, att man hånglar?! "Ni kan vänta med det tills ni kommer hem" - nej men ursäkta oss. Vi väntar. Vi ska vara så tråkiga så vi ger varandra en puss på kinden och säger "Jag ska älska med dig vilt som en katt, när jag kommer gem men just nu får du bara gå brevid mig och se kär ut".

Alla som är ett par, gay, straight m.m : ni är alla äckliga om ni ger mer än en liten puss på en öppen gata! FY skam för er!

Nej, så ska det inte vara. Låt kärleken flöda och flöda hur mycket den än vill!

[LISETTE]

Inga kommentarer: