onsdag 14 oktober 2009

mina hårrötter fryser.

Låg nyss och prata med christoffer i telefonen. Ojoj vad han kan babbla den lilla pågen.

Christoffer: jag prata med danny och vi tyckte båda att det skulle bli kallare senare under vintern om man tar på sig vinterjackan NU!

Jag: ja men christoffer, där har du fel. Jag hade idag två tjocktröjor på mig och sedan en stor och stickad cardigan över det och jag frös. Och du fryser alltid mer än mig. Du fryser i din stekar jacka medans jag går och har en luffar jacka fullt öppen hela vintern, utan att frysa. Säg vad du vill, men du fryser när du går ut i dagsläget. Så är det bara!

- och rätt hade man, mohaha. Fast när ska man ta fram vinterjackan? Det är stora frågan det.
Jag har i alla fall beställt hem mina egna mössor så lillasyster får lov att ha sin själv denna vintern, om hon nu kommer använda den. Jag kunde inte bestämma vilken så jag körde på båda. Variation måste det finnas ibland.
/HM


Nej nu ska jag sova. Har utbildning imorgon.
Godnatt
[LISETTE]

1 kommentar:

my junkyard - life, love, laugh - street, style & passion sa...

Ja IKEA verkar verkligen kunna sina saker, för det verkar som din pojkvän friar i några inlägg längre ner :)

Många butiker tycker jag har imponerat denna höst, och där speciellt H&M. Jag har köpt en jättefin t-shirt till min baby som han ska få nån dag nästa vecka. Brukar sprida ut lite presenter till honom sådär:) den är lila med en guldglittrig kurbits. Väldigt bling, men stilig liksom.
Sedan handlade jag inte mycket till mig själv denna gång. Tröjan jag hade igår, och koftan jag hade i förrgår sedan en klänning jag ska ha till helgen samt lite småtjafs. Man måste begränsa sig någonstans, även fast det tar emot :)

oj vet inte, typ grönmögelost eller nåt sånt. själv har jag köpt hem philadelfiaost jag brer på. och JULMUST!