onsdag 21 oktober 2009

LenHud

Är hemkommen och nöjd. Väldigt nöjd över dagen som varit. Har varit på jobb sen 13.00 - 23.00.
Haft lite möte innan jobbet börja. Ett möte som jag hoppas att man får svar inom det närmsta vad som ska ske och inte ske.

Nu är jag ganska trött och orkar inte tänka eller öppna munnen. Det har jag gjort för mycket idag och ska därför vila ihjäl mig i natt.

Jag längtar tills jag får gå på min beställda tid på LenHud. Har inte använt mitt kära presentkort som jag fick av Christoffer därifrån men ska göra det nu och jag längtar verkligen. Har hört så mycket om dom. Och när jag väl är där så ska jag fråga så mycket som möjligt om min hy. Så mycket det bara går att få fram. Typiskt så tog jag en tid då jag jobbar efteråt. Men...skulle jag trivas och känna mig bekväm där så kommer jag komma tillbaka.

Godnatt.
[LISETTE]

Inga kommentarer: